Hallo allemaal,
Bij mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties is de nieuwe uitdaging weer van start gegaan. Ik gebruik hiervoor een oudere workshop die we eerder als wedstrijd op de club hebben gehad en maak daar een nieuw voorbeeld bij. Deze keer is het dit kaartmodel en ik heb er een kerstversie van gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier en de plaatjes zijn van ScrapBoys (Happy Christmas). De randen zijn gemaakt met een stans van Crafter's Companion. Als decoratie alleen wat Nuvo Drops.
Hier de mooie rand van dichtbij.
En de plaatjes.






Een mooie kerstkaart met een leuk model.
BeantwoordenVerwijderenSchattige plaatjes en een mooie mal gebruikt.
Groetjes, Astrid
Wat heb je een mooie randstans gebruikt en hele leuke plaatjes, ook het model is top!
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Wat een superleuke kaart is dit 🤩
BeantwoordenVerwijderenPrachtig weer!!
BeantwoordenVerwijderenAbsolutely stunning. Warm greetings from Montreal, Canada. ❤️
BeantwoordenVerwijderen