Hallo allemaal,
Bij Mijn Schatkaart heb ze deze maand een leuk model kaart om te maken.
Voor de basis heb ik donkerrood cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Carta Bella (Flora).
Achter het afdrukje heb ik een stans van Craftlab gebruikt.
Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.
Als je de kaart opent komt achter de opening de tekst tevoorschijn. De tekst is een stempel van CraftEmotions.
Hier de tekst van dichtbij.
De stempel is een digi van Aurora Stamps en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Bloembladeren: R39-R37-R35-R32-R30-
G29-G28-G24-G21
Broek: G29-G28-G24-G21
Schoenen: E37-E35-E31-G28
Bloem: G94-RV99-RV95-RV93-RV91





Een mooie kaart heb je met dat leuke model gemaakt Miranda.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda