Volgers

zondag 30 januari 2022

Online Hobbyfestijn Noor&Zo

Hallo allemaal,

Vorige week zondag was er een Online Hobbyfestijn in de Facebookgroep van Noor&Zo. Er werden 6 workshops gegeven. Vooraf kon je je hiervoor opgeven en kreeg je een goodie bag met materialen opgestuurd.

Ik heb alle 6 de workshops gekeken en 4 meegedaan. Alles werd gemaakt met een speciaal voor het event ontworpen mal van Dutch Doobadoo. Heb hiervan dus geen artikelnummer. In het pakket zat ook dessinpapier en bijpassende plaatjes.

Vandaag wil ik jullie de 3 kaarten laten zien die ik gemaakt heb. De 4e workshop is een doosje, maar die laat ik binnenkort zien.

Als 1e deze dimensionale kaart. Deze is gemaakt met een deel van de mal.


De volgende kaart is ook gemaakt met een deel van de mal en is een schudkaart geworden.
We zijn hier ook aan de slag geweest met inkt om een achtergrond en golven te maken.
De nijlpaarden in het schudgedeelte zijn gemaakt met een stanzenset van Marianne Design.

Nog een schudkaart maar dan weer in een andere vorm. Hierbij wat kleine labels.



4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel vrolijk uit Miranda. Leuk om met zo'n online festijn mee te doen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    wat een leuke kaarten zijn het geworden. En wat goed dat je zoveel workshops meedeed. Heb je meteen een boel kaarten erbij. En schudkaarten vind ik altijd zo leuk. Om te maken, maar zeker om te krijgen. Even heel iets anders dan anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt prachtige alledrie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda