Volgers

vrijdag 14 januari 2022

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn kaart voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

En dit is mijn uitwerking.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.146) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Polkadoodles (Hearts & Happiness).
De tekst komt uit een stempelset van Carlijn Design.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

De stempel is een digi van 1 van onze sponsors, Paper Nest Dolls, en heet Avery with Chocolate Bar. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
 Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: GB7-GB5-GB4-GB2
Elastiekje: IB3-IB2-IB1
Jurk: PP5-PP4-PP3-PP1-IB3-IB2-IB1
Sokken: BG5-BG3-BG1
Schoenen: IB3-IB2-IB1
Chocolade: EB8-EB6-EB4-EB2-TN3-TN2-TN1


 

 

3 opmerkingen:

  1. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar hij is heel mooi! Zo anders dan de mijne. Dat laat maar weer zien dat je best veel kanten uitkunt met een sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit supermooi gemaakt Miranda.
    Mooi die zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en met een schattige digi erop. Ook mooi gekleurd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda