Volgers

zondag 12 december 2021

Sneaker lover

Hallo allemaal,

Afgelopen week had een collega haar laatste werkdag bij ons. We konden haar natuurlijk niet met lege handen laten gaan, dus hebben we geld ingezameld en haar een mooi cadeaupakket gegeven.
De kaart waar alle collega's iets in konden schrijven heb ik gemaakt. Omdat ze zo van sneakers houdt heb  ik toepasselijke kaart en tas voor haar gemaakt.

Heb een grote kaart gemaakt van 15x21 cm, zodat er voor iedereen genoeg ruimte was om iets te schrijven.
De basis heb ik gemaakt uit donkergrijs cardstock.
Voor de sneakers heb ik een bestand uit de Silhouette Online Store (#274345) en deze uit verschillende kleuren cardstock gesneden. Die heb ik speels op de voorkant verwerkt. Daar overheen nog de tekst "we gaan je missen" die ik ook met mijn Silhouette heb uitgesneden.

En zelf heb ik nog een bijpassende tas voor haar bedrukt met Sisser flexfolie.
Een hele tijd geleden zag ze een tas die ik voor mezelf had bedrukt en toen vroeg ze of je zoiets bij kunt bestellen. Heb toen gezegd dat ik eigenlijk nooit iets op bestelling maakt, maar alleen voor mezelf of om cadeau te geven. Nu dus een mooie gelegenheid om zoiets voor haar te maken.
Ik heb hetzelfde snijbestand gemaakt als voor de kaart. Deze uit verschillende kleuren Sisser flexfolie gesneden en met mijn hittepers op de tas geperst. Daar overheen de tekst "sneaker lover".




4 opmerkingen:

  1. Een leuke vrolijke kaart met alle sneakers en ook een leuke bijpassend tas heb je gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Miranda wat je gemaakt heb!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een enige kaart voor je collega! EN die tas is helemaal leuk. Vrolijk en uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Miranda.
    Die tas is helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda