Volgers

dinsdag 28 december 2021

Hope you have a wonderful day ....

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag wil ik jullie deze easelkaart laten zien. Deze heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.100). Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Bohemian Harmony).
Achter het afdrukje heb ik stans van Nicole Verkooijen gebruikt.
De teksten zijn van Penny Black.
Als decoratie flink wat bloemen.

Today I want to show you this easel card. I made it with a template from Dutch Doobadoo (470.713.100). For the base I've used kraft and white cardstock. The designer papers arom Maja Design (Bohemian Harmony).
Behind the image I've used a die from Nicole Verkooijen.
The texts are from Penny Black.
For decoration I've used a lot of flowers.

Het afdrukje is een stempel van Penny Black. De teksten zitten in dezelfde set. Ik heb het ingekleurd met de Triblend Brushmarkers van Spectrum Noir.

The image is a stamp from Penny Black. The texts are in the same set. I've coloured it with the Triblend Brush markers from Spectrum Noir.

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Kat/cat: gold brown extend-antique pink blend-EB7
Bloem/flower: ice blue blend-gold yellow blend-jade green extend
Ondergrond/bottom: earth brown extend
Schaduw/shadow: BG1-blender
 



4 opmerkingen:

  1. Wat een dotje Miranda. Leuk model en mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie easelkaart heb je gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie easelcard met een leuke digi en heel mooi papier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is het. Dat easel model blijft mooi.
    Het gekke is dat ik geen nieuwe blogs kan toevoegen aan mijn lijst in de sidebalk...zo balen, dan mis ik dus best wat bij je. Ik doe mijn best op een andere manier bij je te komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda