Volgers

maandag 24 mei 2021

Slimlinealbum

Hallo allemaal,

Onlangs was het moederdag en helaas is mijn eigen moeder alweer 7 jaar geleden overleden. Ik heb nog wel een hele lieve schoonmoeder en daarvoor heb ik iets gemaakt.

Op Koningsdag waren er allerlei lives in de Facebookgroep van HobbyVision. Tijdens de live van Tiets maakte zij een album in slimelineformaat. Je kon hiervoor een pakketje bestellen, maar ik heb hem met eigen materialen gemaakt. Had niet alles in huis, maar had wel wat andere slimlinemallen om bijvoorbeeld zelf de enveloppen te maken. De video van de live kun je eventueel HIER bekijken.

Toen mijn man aan mijn schoonmoeder vroeg wat ze voor cadeau wilde gaf ze aan dat ze geen bonbons wilde omdat ze af wil vallen. We hebben een cadeaubon van haar (en mijn Een smiley kan veel communicatieleed voorkomen | Opinie | ed.nl)favoriete kledingwinkel Norah gekocht.

Zelf ben ik het afgelopen jaar veel afgevallen d.m.v. Weight Watchers (bijna 27 kilo). We hebben het wel eens gehad over hoe ik zo ben afgevallen en wat ik dan eet. Dat vond ze een beetje lastig, maar ze had ook niet echt een idee bij de recepten die ik maak. Daarom heb wat van mijn favoriete simpele recepten voor mijn schoonmoeder in het album verwerkt

Het zijn veel foto's dus ga er maar even voor zitten.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Ciao Bella (The Muse).
Ik heb er niet teveel frutsels in verwerkt omdat het papier al zo mooi is.

De voorkant.

De zijkant.
 
De achterkant.

 
Voorin zit een envelop die ik gemaakt heb met een slimline envelopmal van Marianne Design. Hierin zit een kaartje met een recept (deze zien jullie aan het eind).

Ik heb er 2 boekjes in verwerkt (vastgenaaid in de rug) met daarop wat receptjes geplakt.


In het midden zit een uitklapboekje.


Een pocket met daarin een klein boekje.

Het 2e boekje.


En achterin nog een envelop met daarin een receptenkaartje.

Dit zijn de receptenkaartjes die in de enveloppen en de pocket zitten.




5 opmerkingen:

  1. Wat een pracht voor je schoonmoeder. En een leuk idee om zo wat recepten in je boekje te verwerken.
    En ook prachtig papier hier voor gebruikt, zitten vast heel wat uurtjes in deze creatie.
    Wat goed zeg 27 kilo kwijt , petje af hoor .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een prachtige creatie, dit als is een kado op zich.
    Papier is ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda
    Wauw zo mooi en wat leuk om er de recepten in te doen
    Ik vindt het knap hoor dat je zo veel kilo’s kwijt bent geraakt
    Ik mag eigenlijk een kilootje of 10 minder maar tot nu toe schommelt het tussen 2 a 3 kilo eraf en dan weer erbij .
    Hormonaal rommelt het ook wat .
    Wat meer aan de wandel tegenwoordig
    Fijne pinkster maandag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kado voor je schoonmoeder, ze zal heel wat aan hebben aan de recepten.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een schitterend mini album voor je schoonmoeder gemaakt Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda