Volgers

dinsdag 25 mei 2021

Have a lovely winter day

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik naar de demo van Ineke Bezemer bij Noor & Zo geweest en heb daar onder andere een nieuwe mal van Dutch Doobadoo (470.713.209) gekocht. Kreeg meteen het idee om er een easelkaart van te maken, dus toen ik thuis kwam ben ik daar meteen aan begonnen.

De basis heb ik gemaakt uit wit cardstock. Het dessinpapier is van Maja Design (Traditional Christmas).
Achter het afdrukje heb ik een mal gebruikt van Crafter's Companion. Ook de tekst is gestempeld op een stukje cardstock wat ik heb uitgestanst met een mal uit dezelfde set.
De tekst is van Marianne Design.
Als decoratie flink wat bloemen en wat Nuvo Drops.

 
Dit blijft toch wel 1 van mijn favoriete kerst Magnoliaatjes. Ik heb haar ingekleurd met de Triblend brushmarkers.

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: skin blend-CR1
Haren: earth brown blend
Muts: dark red blend-alpine green blend
Shirt: dark red blend
Broek: dark red blend-alpine green blend
Cadeau: gold brown blend-DR7-GY3-DR4



5 opmerkingen:

  1. O wauw, wat een mooie kerstkaart weer, met zo'n lief magnolia'tje!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie easelcard is dit, leuk met de bloemen en je perfecte kleurwerk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie Easelkaart. Leuke vorm, mooi papier, kleuren, details en schattige Magnolia. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerskaart met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda