Volgers

donderdag 31 december 2020

Een kaartje speciaal voor jou ....

Hallo allemaal,

Bij Dutch Doobadoo wilde ik deze maand nog meedoen met de challenge, dus gisteren begonnen aan de kaart en vanochtend nog verder af gemaakt.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van Dovecraft (Sweet Paris).
Het hart is een stans van Nellie Snellen. De doily van Noor! Design en de stempel en cirkels zijn van Bella Lulu.
Het plaatje is van Syta van Gelderen.


Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling.




3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met het mooie papier, ik heb dat ook nog liggen, leuk plaatje heb je gebruikt
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie afsluiter voor 2020 Miranda.
    Lieve kleurtjes en mooi gedecoreerd.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Nieuwjaar, en wat een mooie kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda