Volgers

vrijdag 25 december 2020

24 Christmas gifts for you

Hallo allemaal,

De afgelopen weken heb ik aan een kerstalbum gewerkt. Ik had bij Bron & Co het pakket voor de 24 Christmas gifts for you besteld. Elke dag vanaf 1 december tot en met gisteren mochten we een cadeautje uitpakken en kregen we een deel van de werkbeschrijving. Zo groeide het project steeds een stukje. Zo ontzettend leuk om te doen.
Het dessinpapier en de decoraties zijn van Simple Stories (North Pole).

Vandaag heb ik de foto's erin verwerkt. Had niet veel kerstfoto's dus heb er foto's van het etentje met mijn schoonfamilie met kerst 2017 in verwerkt.

Het zijn heel veel foto's dus ga er maar even goed voor zitten ;)

Om te beginnen de hoes waar het album in zit.





En dan het album.







































3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf album is dit Miranda!
    Zo geweldig met allemaal die flapjes en insteekkaarjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi Miranda! En super om elke dag een opdracht te krijgen, wat een project daar kruipen veel freubeluurtjes in.
    Fijne 2de kerst XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kerstalbum. Mooi papier en leuke foto's.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda