Volgers

zondag 8 november 2020

Hobbymaatjesdag Best

Hallo allemaal,

Vandaag zou ik eigenlijk 3 workshops geven tijdens de hobbymaatjesdag in Best, maar door corona gaat deze niet door. Wel konden de deelnemers de gereserveerde pakketjes bij mij bestellen, zodat ze ze thuis kunnen maken.

Ik zal hieronder de voorbeelden van de workshops laten zien.
Om te beginnen een doosje met daarin een laadje.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Joy!Crafts (Love Letters).
Het plaatje is van Syta van Gelderen en daar achter heb ik een stans gebruikt van Marianne Design.

Dit is de binnenkant. Hierbij heb ik tekststempels van Crafter's Companion gebruikt.

De 2e workshop is een openklapdoosje.
Ook voor deze basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (A Summer Garden).

Het plaatje is weer van Syta van Gelderen en daarachter een cirkelstans van Joy!Crafts gebruikt.

En de binnenkant.

Dit is de trifoldkaart.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier komt uit de blok van de Action.
Het plaatje is van Syta van Gelderen op een cirkel van Joy!Crafts.

De tekst aan de binnenkant is van Crafter's Companion.

4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda