Volgers

maandag 2 november 2020

Challenge Spectrum Noir

Hallo allemaal/Hello everybody,

De nieuwe challenge voor deze maand bij Spectrum Noir heeft als thema "anything goes (alles mag)".
Deze keer heb ik een kaart met daarop een doosje gemaakt waar je een klein cadeautje of iets lekkers in kunt doen.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Miles Apart).
De tekst is van C.C. Designs.

The new challege this month at Spectrum Noir has the theme "anything goes".
This time I made a card with a box where you can put a little gift or some candy.

For the base I've used white cardstock. The designer papers are from Maja Design (Miles Apart).
The text is from C.C. Designs.


In de pocket zit een kaartje. Het randje, wat ook aan de deksel van het doosje zit, is van Marianne Design. Als decoatie alleen wat bloemen gebruikt.

In the pocket is a card. The border, which also is on the lid of the box, is from Marianne Design. As decoration I only used some flowers.

Het kaartje wat in de pocket zit nog even apart.

The card in the pocket.

Het afdrukje is een digi van Lee Holland en heet girl with flower. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

The image is a digi from Lee Holland and is called girl with flower. I've coloured her with the Illustrators from Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren/hair: EB7-EB4-EB2-EB1
Jurk/dress: PP5-PP4-PP3-PP1-BG1-blender
Strikken/bows: TB4-TB3-TB2-TB1
Schoenen/shoes: BG1-blender
Bloem/flower: TB4-TB3-TB2-TB1-LY1-CG4-CG3-CG1
Gras/grass: CG4-CG3-CG1
Schaduw/shadow: IG1-blender

Dit is tevens het voorbeeld voor de nieuwe wedstrijd op mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties. Het patroon wat ik hiervoor heb gemaakt is alleen voor de leden van mijn club en kan ik helaas niet met anderen delen.

This is also my example for the new challenge at my online club Hobbyplezier met scrapcreaties.
The tutorial is only for members of my club. So I can't share it with others.


8 opmerkingen:

  1. Een mooie creatie heb je gemaakt. Schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige creatie!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Miranda.
    Mooi model is t ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dit kaartje Miranda...zo leuk samen met dat doosje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie creatie Miranda. Lief afdrukje en weer heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom nog even langs om te zeggen dat ik je werkelijk schitterende verjaardagskaart ontvangen heb. En wat is tie gaaf!!!! Dank je wel. Ik ga 'm zeker eens namaken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf Miranda! Prachtig lief plaatje en schitterend ingekleurd.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda