Volgers

dinsdag 28 januari 2020

Dream, moments, celebrate

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik tijdens een Facebooklive een afdrukje zitten kleuren en daar later deze kaart van gemaakt.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van 49 and Market (Heirloom Botanicals).
Achter het afdrukje heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. De randen zijn va Noor!Design en Yvonne Creations.

Het afdrukje is een digi van PowerPoppy en heb ik ingekleurd met de Triblend markers van Spectrum Noir.
De kleuren die ik heb gebruikt:
Bloem: coral shades
Bladeren + steel: yellow green blend

In onderstaand filmpje kunnen jullie zien hoe ik dit afdrukje heb ingekleurd.



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda