Volgers

zaterdag 25 januari 2020

Demo Dietvorst Verf en Behang 7 maart a.s.

Hallo allemaal,

Op 7 maart a.s. geef ik een demo bij Dietvorst Verf en Behang met de Triblendmarkers.
Ook mag je deze dag een make and take bij mij doen. Hiervoor heb ik alvast een voorbeeld gemaakt.
Hiervoor heb ik een simpel label gemaakt met een bloemenstempel van Marianne Design.
Je mag deze in de kleuren die je wil bij mij inkleuren.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemblaadjes: lavender blend
Bloemhart: light yellow blend
Steel +  gras: light green blend

Voor degenen die niet naar de demo kunnen komen of je wil alvast zien hoe ik deze bloem heb ingekleurd, heb ik een video opgenomen. Deze is hieronder te bekijken of op mijn YouTubekanaal.



3 opmerkingen:

  1. Erg mooi label, Miranda.
    En bedankt voor de tutorial. Was leuk om naar te kijken en toch weer wat nuttige tips gehoord en gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi label Miranda. Altijd leuk om aan een bloemetje/cadeautje te hangen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Labels doen het altijd goed..we waren vandaag ook bij Dietvorst en mijn vriendin werd al enthousiast toen ze zag staan dat jij kwam.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda