Volgers

woensdag 20 november 2019

XMAS

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie alvast een kerstprojectje laten zien wat ik gemaakt heb voor mijn demo bij Creabri in Schijf op 7 en 8 december.

Laatst was ik bij de Action en daar zag ik deze houten letters. Al helemaal bewerkt met sneeuw en de ijskristal. Ik heb alleen het afdrukje erop verwerkt.

Het afdrukje is al een oudere stempel van Magnolia en deze heb ik ingekleurd met de TriBlendmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: fair skin blend-CR1
Haren: IG2-blender
Kleding: dark red blend
Riem: ice grey shades
Schoenen: ice grey shades-gold yellow blend
Witte delen: IG2-blender
Lantaarn: earth brown shaded-TB2-blender

4 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie is het zo. Handig ook dat het al zo helemaal bewerkt was. Hoefde je er niet veel meer aan te doen.
    Succes met de demo.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, en mijn vriendin en ik komen de 8ste naar Creabri.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi uit Miranda. Erg leuk.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda