Volgers

donderdag 14 november 2019

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn voorbeeld voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De grootste maten heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Springtime Blooms).
Achter het afdrukje heb ik een stans van Precious Marieke gebruikt.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

De tekst is van Crafter's Companion.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, The Paper Shelter en heet Enchanting Butterflies. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Mond: PP2-PP1
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Shirt: MG5-MG4-MG2
Vlinders: MG5-MG4-MG2-HB3-HB2-HB1-EB7
Bloemen: HB3-HB2-HB1



4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda