Volgers

donderdag 3 oktober 2019

Love

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een simpele kaart laten zien. De nadruk wilde ik echt op het afdrukje leggen.
Dit is een digi van PowerPoppy en heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. Deze kleuren echt zo fijn en de nieuwe inkt heeft echt zulke mooie kleuren.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Letters: BT9-BT7-BT5
Bloemen: PP6-PP5-PP4-PP2-PP1
Blaadjes: DG4-DG3-DG2
Takken: EB7
Schaduw: BGR1-blender

Van het hele kleurproces heb ik een video gemaakt. Heb hem in het Engels opgenomen, zodat ik hem ook voor het designteam van Spectrum Noir kan gebruiken. Was de 1e keer in het Engels voor me, dus het is een beetje onwennig. Na het filmen heb ik de schaduw nog toegevoegd.


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miranda, heel mooi gekleurd. Ik ga het filmpje zeker eens bekijken als ik thuis ben, op de gsm in de bus niet zo ideaal....
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW! een simpele kaart? voor mij is het een hele uitdaging om zo mooi te kleuren. Hij is SCHITTEREND! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaar met een mooie digi en prachtig in deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend. Dank je wel voor het delen van die prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda