Volgers

zaterdag 5 oktober 2019

Celebrate in style

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor een vriendin die jarig is.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Eigenlijk is het een tweeluik, maar heb hem wat verlengd en er een drieluik van gemaakt.
De basis is gemaakt uit wit cardstock. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Butterfly Ballet). Dit heb ik laatst op de beurs in Gorinchem gekocht en moest er natuurlijk meteen mee aan de slag.
Als aankleding flink wat bloemen en Nuvo Drops.

Ik laat hieronder nog even elk deel apart zien.
De tekst zat in de stempelset. Er achter heb ik een stans van Jeanine's Art. Deze heb ik ook al doily op de andere delen gebruikt.

De stempels komen uit een set van Crafty Impressions en heb ik ook op de beurs gekocht. Vond deze zo mooi. Ik heb ze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Mond: FS5-FS4-FS2
Kleding: DR7-DR5-DR2
Hoed: AP4-AP3-AP2-AP1
Strik: DR7-DR5-DR2
Veren: DG4-DG3-DG2
Schaduw: TB1-blender

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Mond: FS5-FS4-FS2
Hoed: AP4-AP3-AP2-AP1
Bloem: DR7-DR5-DR2 
Schaduw: TB1-blender


4 opmerkingen:

  1. Wat een geluksbips is je vriendin hihihi,
    een prachtige kaart zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige dameskaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi model,papier en doily en de enige stempeltjes en bloemen maken het af!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, en een leuk model ook. Prachtig papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda