Volgers

dinsdag 29 januari 2019

Mini album Mondo Verde

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden was er weer een scrap en bep in de Facebookgroep van Kimya en hebben we weer een leuk mini album gemaakt. De beschrijving is HIER te vinden.

Voor de basis hebben we verschillende zakken en kraft cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Mintay (Together). Vond dit wel mooi passen bij de foto's die ik vorig jaar heb gemaakt in Mondo Verde. We gingen daar naartoe voor de witte leeuwenwelpjes, maar heb uiteraard ook wat foto's van andere dieren erin verwerkt.
Heb als decoratie alleen wat Nuvo Drops gebruikt en randstanzen van Marianne Design.

Hier is de band van het album.

En de binnenkant.






5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf album, bedankt voor je linkje, ik hoop er eens aan te kunnen beginnen.
    Je papier is inderdaad heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi album is dit geworden. Leuk zo met de dierentuin foto's erin. Arno durft om de krokodil te aaien!!! Hihihi. Grappig die witte leeuwenwelpjes en mooi zo de Papegaai (Ara) voorop, met z'n kleurenpracht.
    Ik wil met Marco toch ook wel een keer naar Mondo Verde.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwauwwau!!! Wat heb jij dit ontzettend mooi gemaakt!!! Ik heb het met bewondering bekeken. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is AMAZING. Loooove it! xxxooo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda