Volgers

zondag 13 januari 2019

Arie en Annelies 45 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Onlangs waren mijn schoonouders 45 jaar getrouwd. We (mijn man, ik, mijn schoonzus en zwager) wilden ze iets leuks geven. Maar alleen een kaart vond ik niet leuk dus heb ik wat foto's van mijn schoonouders gezocht van hun bruiloft maar ook recentere foto's en een mini album gemaakt.
Een tijdje geleden gaf Tiets in haar groep een SOL en toen heb ik dit albumpje gemaakt.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van UHKGallaery (Desert Rose).
Heb alles laten sluiten met magneetjes.

Dit is de voorkant.

De 1e flapjes open. De randen heb ik gemaakt met een stans van Nellie Snellen.

De volgende flapjes open.
Het woord "Memories" is een stans van XCut. Ik heb hiervoor eerst een strook wit cardstock geëmbost met goudkleurig embossingpoeder en daarna uitgestanst.
De jaargetallen heb ik gestempeld met Versamark en daarna ook geëmbost met goudkleurig embossingpoeder.

De flapjes open.

De flapjes in het midden gaan ook open. Op de middelste heb ik de namen van mijn schoonouders gezet. De rand op de onderste flap en aan de zijkanten bij de jaartallen zijn stansen van Marianne Design.

En de laatste foto. Deze is gemaakt toen ze 40 jaar getrouwd waren.




3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je schoonouders, Miranda. En wat een prachtig albumpje heb je voor hun gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtig album voor je schoonouders gemaakt, dat blijft een dierbare herinnering,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations to them. I love your Albumn I bet they loved it. A personal gift with so much more meaning. I love it finished of Beautifully.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda