Volgers

maandag 29 oktober 2018

Hobbymaatjesdag Best

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer workshops gegeven tijdens de hobbymaatjesdag in Best. Altijd een feestje om dat te mogen doen.

De deelnemers konden bij mij weer 3 verschillende workshops volgen.
Hieronder zal ik ze jullie de voorbeelden laten zien die ik gemaakt had. De deelnemers konden uit verschillende kleuren pakketjes kiezen en een gewone of kerstversie.

Deze kaart met een mal van Dutch Doobadoo.
Voor de gewone versie heb ik als basis crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van Craft&You (Tea Time). Het plaatje is van Syta van Gelderen. Achter het plaatje heb ik een mal van Marianne Design gebruikt.
Als versiering wat bloemen en Nuvo Drops.

Dit is de binnenkant van de kaart. De tekst is van Marianne Design.


En de kerstversie. Hiervoor heb ik donkerrood cardstock als basis gebruikt. Het dessinpapier is van Docrafts (Little red robin). Weer een plaatje van Syta gebruikt met daarachter dezelfde mal van Marianne Design als bij de gewone versie maar hier heb ik ook de achtergrond gebruikt.
Verder wat bloemen en Nuvo Drops als afwerking.

De binnenkant van de kaart met een tekst van Kaisercraft.


De volgende workshop is een verrassingskaart. Dit model heb ik een tijdje geleden in een groter formaat gemaakt. Het formaat wat ik deze keer heb gemaakt is 10x10 cm wanneer het kaartje dicht is.
Aan de voorkant simpel met alleen wat dessinpapier van Docrafts, een plaatje van Syta, wat bloemen en Nuvo Drops.

Zo ziet de binnenkant er uit. De teksten zijn van Kaisercraft.

Ook weer een kerstversie. Deze heb ik gemaakt met ouder papier van de Action en een plaatje van Syta. Lief is dat poesje he?

Aan de binnenkant ook teksten van Kaisercraft gebruikt.

Dan de laatste kaart. Dit model heb ik al eerder gemaakt, maar het blijft leuk om deze te maken.
De gewone versie. Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Bo Bunny (The Avenues). Het plaatje is van Syta met daarachter een stans van Precious Marieke.


Dit is de binnenkant. De tekst is van Marianne Design.


Dit is de kerstversie.
Hiervoor heb ik de basis ook weer van wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Kaisercraft (Just believe collection).
Het plaatje is weer van Syta met daarachter een oudere stans van Marianne Design.

En de binnenkant met ook een stempel van Marianne Design.







1 opmerking:

  1. Prachtige kaarten. Dan ben je druk bezig geweest, als je alles nog in de kerst versie hebt gedaan. Maar het ziet er wel allemaal mooi uit. Ze hebben in ieder geval aardig wat te doen gehad, vooral met de laatste. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda