Volgers

vrijdag 12 oktober 2018

Achter elke traan van verdriet ....

Hallo allemaal,

De vader van een vriendin is onlangs overleden en voor haar en haar gezin heb ik deze kaart gemaakt.
Voor deze kaart heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. De grootste maat heb ik uit grijs cardstock gesneden en een maat kleiner uit crème. Op het crèmekleurige cardstock heb ik gestempeld met een achtergrondstempel van Simon Says Stamps en daarna bewerkt met wit embossingpoeder.

Het plaatje is van Syta van Gelderen en de tekst van CreaMiep.


3 opmerkingen:

  1. Erg mooie en stijlvolle condoleancekaart, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Fijn dat je op deze manier kunt bemoedigen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijlvolle kaart. Mooi ook, doe je de achtergrond hebt gedaan.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda