Volgers

maandag 11 september 2017

Always and Forever

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien voor CreaMiep en dat is deze easelkaart.
Een college van mij is gaan samenwonen met haar vriend. Van hun allebei is hun partner overleden en vorig jaar hebben ze elkaar gevonden en ze zijn zo verliefd. Beiden in de 60 en dan nog zo verliefd worden. Vind dat zo leuk en wilde graag een kaart voor ze maken.

Voor de basis van deze kaart heb ik de shape art heartmal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik eerst uit kraft geknipt, een maat kleiner uit wit cardstock en weer een maat kleiner uit dessinpapier van Glitz (Pretty in Pink).
Alle randjes van het papier heb ik beïnkt met Distress Inkt Gathered Twigs en een blending tool.
Het hartje achter het afdrukje is een oudere stans van Cheery Linn.
Als steun heb ik een strook wit cardstock gebruikt met daarop een strook dessinpapier. De rand heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. De hartjes heb ik bewerkt met Nuvo Crystal Drops.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning, maar Penny Black heeft hiervan een echte stempel gemaakt. Ik heb hem ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Wanneer je met alcoholmarkers kleurt, stempel je de stempel met Memento. Meestal gebruik ik dan Memento Tuxedo Black.
Om het afdrukje heb ik met de Dutch Doobadoo shape artmal square de vorm getekend en uitgeknipt. Een maat groter heb ik uit kraft geknipt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren man: EB5-GB10-EB2
Haren vrouw: IG3-IG2-IG1
Pak: spica lipstick
Jurk: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3
Strik: BG10-BG8-BG6-BG4
Witte delen: IG1-blender
Schoenen: spica pitch black
Strikjes: spica lipstick
Zakdoek: spica lipstick
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender




6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en toepasselijke kaart heb je zo voor het stel gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie, leuke en toepasselijke kaart. Dat ze maar heel gelukkig mogen blijven samen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en toepasselijke kaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch dat oudere mensen het geluk toch weer vinden.
    je hebt een prachtige kaart voor het stel gemaakt Miranda,met een gave digi, die hebt je weer mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo liebe Miranda,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda