Volgers

woensdag 5 juli 2017

Explosiedoosje

Hallo allemaal,

Sommige hebben van de week op Facebook al een sneak peek gezien van de nieuwe kerstbalstans van Joy!Crafts. Ik wilde er een soort 3D bal van maken en dit op een projectje gebruiken. Dat is een explosiedoosje geworden.

Hier zien jullie het geheel wanneer het doosje nog dicht is.
Heb hiervoor het prachtige nieuwe kerstpapier uit de set Snowflake kisses gebruikt. Dit zijn mooie rood/grijs/bruine tinten.

Hier zien jullie het doosje open. Het doosje zelf bestaat uit 3 delen waardoor je verschillende lagen flapjes krijgt.

Dit is wat is er in het midden van het doosje zit. Heb hiervoor een oudere kerstbalstans gebruikt en deze 3 keer gestans, gerild en aan elkaar geplakt. Versierd met wat sneeuwvlokken.

Op de deksel heb ik de tekst gebruikt uit de nieuwe stans met sneeuwvlokken. Heb hier alleen de tekst en een kleine sneeuwvlok gebruikt. Zo zie je dat je niet altijd de hele stans hoeft te gebruiken.

Op de deksel heb ik de nieuwe kerstbal, waar ik het in het begin van mijn bericht over had, gebruikt.
Deze heb ik 3 keer uit wit cardstock gestanst en 3 keer uit dessinpapier. Van die laatste heb ik de sneeuwvlokken geknipt. Tussen het cardstock en dessinpapier heb ik een stukje transparant sheet geplakt. Zo is het ook wat steviger. Daarna in het midden gerild en de 3 delen aan elkaar geplakt. Met het lijmpistool heb ik hem opgeplakt. Zo zit ie meteen goed vast. Aan de onderkant wat sneeuwvlokken geplakt als afwerking.
Materialenlijst:
6002/0560 Snij-embos-debosstenci – 3D kerstbal
6002/0681 Snijstencil – Kerstbal met sneeuwvlok
6002/0683 Snijstencil – Tekst M.Christmas met sneeuwvlokken
6011/0526 Papierset A4 – Snowflake kisses
6200/0054 Lijmpistool
6200/0222 Inkt blending tool
6200/0934 Mini-Trouvaille – incl. 4 platen
6370/0051 Artifical flowers
6370/0067 Artifical flowers
6500/0030 Doublesided adhesive craft tape
6500/0122 Tacky tape 6 mm
8002/0100 Transparant sheets A4, 5 vel
8089/0203 Kraft papier
8099/0101 Papier linnenstructuur – 24 vel wit 30,5x30,5 cm

  6011/0526

4 opmerkingen:

  1. Wauw....prachtig doosje heb je zo gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie Miranda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super creatie! Gaaf! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Miranda,

    eine wunderschöne und sehr aufwendig gestaltete Exposionsbox hast du gearbeitet. Sie gefällt mir sehr gut. Ich bin begeistert von deiner Kreativität.Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda