Volgers

zondag 30 augustus 2015

Knotsgekke Kaartendagen

Helaas, het is weer voorbij. De Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch.
De afgelopen dagen heb ik weer een demo gegeven mer de alcoholmarkers van Spectrum Noir bij de stand van Hobbidee.
Kijk er altijd zo naar uit en voor je het weer is het weer voorbij.
Maar het was weer supergezellig!

Zoals beloofd laat ik vandaag weer mijn voorbeelden zien. Niet allemaal, want er zijn ook een paar voorbeelden die ik voor DT's heb gemaakt. Die laat ik de komende dagen zien.
Het is een lange blogpost met veel foto's, dus ik zou zeggen neem wat te drinken en ga er even goed voor zitten.

Als 1e deze kerstkaart. Die heb ik jullie laatst al laten zien, maar zet hem er nu ook nog even bij. Dat is handiger dan terug gaan zoeken op mijn blog.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is van Maja Design (Vintage Frost Basics).
De randjes heb ik bewerkt met de distresser.
De sterretjes linksboven zijn van Memorybox.

 Hier is de kaart opengeklapt.
Het hertje is van Joy en de kerstbomen zijn van Marianne Design.

De teksten op de labels zijn stempels van Kaiserkraft.

De digi's zijn van Mo Manning.
Deze heet Winter Fairy Talva.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: BG10-BG7-BG4
Haarband: TB8-TB4-TB1
Rok:  TB8-TB4-TB1-BG7-BG1-spica baby blue
Beenwarmers:  TB8-TB4-TB1-BG6-BG4-BG2
Vleugels: IB1-BT1

En deze heet Little Elf Kit.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: BG10-BG7-BG4
Muts: TB8-TB4-TB1-BG6-BG4-BG2
Kleding:  TB8-TB4-TB1
Schoenen:  BG6-BG4-BG2
Ster: CT4-CT3-CT2-CT1
De ster heb ik nog bewerkt met Glossy Accents.

Dan nog een kerstkaartje.
Hiervoor heb ik met de sterrenmal van Dutch Doobadoo de basis eerst uit kraft gesneden en daarna een maatje kleiner uit dessinpapier van Craft&You (Silent Night).

De arrenslee is van Joy! Crafts.

De hertjes zijn ook van Joy! Crafts en de kerstbomen van Leane Creatief.

De digi is van Cuddly Buddly en heet Toby Tumble Christmas Surprise.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid beertje: EB8-EB3-TN3-EB2-EB1-CR3
Kleding: IG6-DR7-DR5-CR9
Sok: GB8-EB2-EB1-DG4-DG3-DG2-IG1-blender-BT9-IB3-IB2-IB1-pica buttermilk
Kleine beertje: EB8-EB3-TN3-EB2-EB1-spica lipstick
Candy cane: IG6-DR7-DR5-CR9-DG4-DG3-DG2-IG1-blender
Blaadjes: CG2-DG2-CG1-DG1
Besjes: spica lipstick
Envelop: IG1-blender
Cadeau: GB8-EB2-EB1
Sterretjes: spica buttermilk
Strikken: BT9-IB3-IB2-IB1- IG6-DR7-DR5-CR9

Dan een leuk cadeaudoosje.
De basis heb ik met een mal van Dutch Doobadoo uit kraft gesneden.
Het dessinpapier is van Maja Design (Coffee in the Arbour).
Onder het afdrukje heb ik een Edge'ables van Die'sire gebruikt.
Hiermee kun je een rand aan je kaart maken, maar als je hem recht afsnijdt kun je hem ook prima zo gebruiken.

De digi is van Mo Manning en heet Coffee.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Oog: TB1-IB1
Haren: EB5-GB10-GB8-GB1
Shirt: TB6-TB8-TB4-TB1
Broek: GB10-GB7-GB6-GB4
Mok: GB10-GB7-GB6-GB4
Schaduw: IB1-BT1

Dan nog dit kaartje. Vond deze stempel meteen zo leuk toen ik hem zag.
De basis heb ik gemaakt van kraft en crème cardstock.
Het dessinpapier is van Craft&You (Tea Time).

Langs de rand heb ik een Edge'ables van Die'sire gebruikt.
In de bloemhartjes een plakparel om het geheel af te werken.

Het afdrukje is een stempel van Crafter's Companion en heet Scruffy Little Kitten.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FA4-FS2-FS8
Ogen: TB2-TB1
Haren: BG10-BG8-BG6-BG4
Jurk: IB1-BT2-BT1-GB8-EB2-EB1
Schoenen: IB1-BT2-BT1
Ballon: IB1-BT2-BT1
Bloemen: PP4-PP3-PP1
Kat: EB5-GB10-GB2-EB2
Ondergrond: DG4-DG3-DG2
Schaduw: BG1

Dan heb ik ook nog een herfstkaartje.
Voor de basis heb ik de paddenstoelenmal van Dutch Doodaboo gebruikt.
Die heb ik eerst uit kraft en crème gesneden en daarna uit dessinpapier.
Het dessinpapier is van Bo Bunny (Apple Cider).

De digi is van Mo Manning en heet Amanita.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: TN8-TN7-TN5-TN2
Paddelstoel: IG6-DR7-DR5-CR9-GB8-EB2-EB1
Jurk: TN8-TN4-OR1-GB3
Schoenen: TN8-TN4-OR1-GB3
Vleugels: IB1-BT2-BT1

Bloem: IG7-LV2-HB3-HB2-HB1-DG4-DG3-DG2

Als laatste heb ik deze boekkaart.
Deze heb ik uitgesneden met mijn Silhouette en het patroon komt uit de online store.
Het papier is van Maja Design (Coffee in the Arbour).
Heb hem verder simpel gehouden.
Alleen een stans van Noor! Design gebruikt en wat plakparels.

Ook dit is weer een digi van Mo Manning en heet Janny Texting.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-GB8-GB1
Muts: DR6-PP6-PP4-PP3-blender
Jas: DR6-PP6-PP4-PP3
Shirt: DR6-PP6-PP4-PP3-LG4-LG2-LG1
Broek: LG4-LG2-LG1
Schoenen: IG10-IG7-IG6-IG4
Boeken: BG10-BG8-BG6-BG4-IG1-blender
Schaduw: BG1

Dat was het voor vandaag. Ga nu een dagje uitrusten en nagenieten van de beurs.


3 opmerkingen:

  1. Wauw! Ze zijn allemaal zooooo mooi! Fijn dat je zo hebt genoten en nu nog maar lekker nagenieten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten waren weer prachtig. ik heb ze in het echt mogen bewonderen en dan zijn ze nog mooier.
    Wat je zegt, het is weer veel te snel voorbij, zo'n beurs. Maar het was weer erg gezellig en op naar de volgende keer. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de mooie info ivm het inkleuren met de SN-stiften die je op de beurs gaf!
    lieve groetjes, Nancy
    www.creanancy.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda