Volgers

dinsdag 11 augustus 2015

Ilyas and Ayla Walking

Er is weer een prachtige stempel uit in de eigen stempellijn van CreaMiep en die heet Ilyas en Ayla Walking.
Heb er deze kaart mee gemaakt.

Voor de basis heb ik mijn favoriete mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het papier is van Basic Grey (Cappella). Vond deze kleuren wel mooi bij de stempel passen.

De tekst komt ook uit de eigen stempellijn.
Er zijn nu ook nieuwe teksten voor de winter en kerst.
De tandwielen zijn van Scrap Unlimited.

En dan natuurlijk de stempel nog even van dichtbij.
Ik heb hem ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Ogen: TB2-TB1
Haren: E59-E37-E35-E31
Blouse: IG1-blender
Gilet: BG6-BG4-BG2-BG1
Jasje: BG10-BG8-BG6-BG4
Broek: BG10-BG8-BG6-BG4
Schoenen: BG6-BG4-BG2-BG1-IG1-blender
Hond: GB10-GB8-EB2
Ondergrond: EB2-EB1
Schaduw: TB1

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij:

Dutch Doobadoo (sketch).


6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda