Volgers

zondag 30 juni 2013

Uit al die mooie rozen is er één voor jou alleen!

Bij de Cutie kaarten Vitrine is de nieuwe wedstrijd weer van start gegaan en dat is deze keer een makkelijke, namelijk een verjaardagskaart. Nou die hebben we vaak genoeg nodig toch?

Het is best een grote kaart geworden en dus een beetje lastig op de foto te zetten. Maar ik bleef maar plakken en toen werd ie steeds groter hihi.

De basis heb ik gemaakt met een Inshapemal van Crealies.

Daarna ook op de hoeken deze mal gebruikt, maar in een kleinere maat.






 
Het scrappapier is van Authentique (Lively).
De tekst heb ik ooit eens van internet gehaald.
De roosjes heb komen hier vandaan.









En hier even het afdrukje van dichtbij.
Ik heb een digi gebruikt van Wee Stamps en heet Rosetta. Ik heb haar ingekleurd met derwentpotloden.



Ik sta trouwens nog met mijn kerstkaartje van vorige week in de top 3 bij Christmas Challenges {with sketches}. Leuk he?


5 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, lekker groot, erg leuk de mallen en weer super afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww wat mooi Miranda
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty. Mooi van kleur ook.
    Gefeliciteerd met het behalen van de Top 3.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppertje wat mooi gemaakt Miranda.Leuk plaatje en super ingekleurd. Een hele fijne dag, groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda