Volgers

donderdag 21 maart 2013

TTT Show us what you got - Anything Goes

Vandaag is de nieuwe challenge by Shelly's Images weer begonnen. Het is een makkelijke deze keer. De challenge is Show us what you got!  Anything Goes. Nou dat is niet zo moeilijk toch?
De teamleden hebben allemaal gewerkt met een eigen gekozen stempel.
Ik heb gewerkt met Hummingbird. Heb hem ingekleurd met mijn distressmarkers.Het papier is van Maja Design (Walking in the forest). Verder alleen wat plakparels erbij.
Today the new challenge start at Shelly's Images. It's easy this time. The challenge is Show us what you got!  Anything Goes. Well that easy right?
The team members all worked with a digi of their choice.
My digi is called Hummingbird and I've coloured it with my distress markers.
The paper is from Maja Design (Walking in the forest). All a used is are some pearls.

Wanneer dit bericht op mijn blog komt ben ik al even bezig met mijn demo op  de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Mocht je naar de beurs gaan vandaag, morgen of zaterdag kom dan zeker even bij de stand van Hobbidee (nr. 235) langs. Ik geef daar een demo met distress inkt, distress markers en twinkling H2O. Dus misschien nog tot ziens.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Leuke digi heb je gebruikt, prachtig papier van Maja en dat kantje vind ik supermooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Miranda. het blijf mooi papier hé van Maja. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een plaatje geworden Miranda, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, de stempel is ook zo mooi.
    Veel plezier met demo's geven op de beurs, dit jaar gaan we helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje! En veel succes met de knots gekke kaartendagen!!!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Miranda, mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda