Volgers

dinsdag 5 maart 2013

a DIE for a SKETCH

Moest het eventjes geheim houden, maar nu mag ik het vertellen en laten zien.
Ik mag deze maand Guest Designer zijn bij a DIE for a SKETCH. Vind het zo leuk. Een tijdje geleden kreeg ik van Dunja de sketch om mee te werken en die was zo leuk.

Dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb.
  
De digi is van Mo Manning. Ik heb hem ingekleurd met mijn derwentpotloden.
Het papies is van Authentique (Thanksful).
Naast dat ik de sketch moest gebruiken, moest er ook minimaal 1 die (stans) op mijn kaart natuurlijk. Ik heb de doily gemaakt met een stans van Cheery Linn en de hoekjes met een stans van Memory Box.

Hier nog een foto van het afdrukje.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Wat leuk dat je GD mocht zijn en je kaartje is schattig, mooi ingekleurd,prachtig papier en doily..super...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super, wat een leuk kaartje. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your image and your coloring is so perfect. Your card is beautiful and I love the colors you chose too.
    Thank you for joining us this month as our guest!
    Kelly from a Die for a Sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart! En wat leuk dat je gast-designer mag zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk voor je Miranda dat je gastdesigner mag zijn en wat heb je weer een toppertje van een kaart gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Miranda.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk Miranda, gefeliciteerd
    je kaart is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda, ik zag je kaart al op de club voorbij gaan,hij is echt schitterend mooi gemaakt. Wat een leuke digi is dat en super mooi ingekleurd. Een hele fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda,
    Wat een schitterende bijdrage als Gast designer. Echt een beeldschoon kaartje.

    Groetjes Ilonka DT ADFAS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onwijs mooi en leuk kaartje, leuke sketch en zo mooi gekleurd, echt super. En gaaf je GDT-schap, veel plezier.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs mooi en leuk kaartje, leuke sketch en zo mooi gekleurd, echt super. En gaaf je GDT-schap, veel plezier.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is echt een beauty hoor!! En wat leuk zeg dat je gastdesigner bent, heel veel plezier en maak er maar (zoals gewoonlijk)wat moois van.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd Miranda met je gastdesigner zijn.
    En je hebt er weer een vrolijke kaart van gemaakt. Al een beetje in de ban van het feest op de 30e april zo te zien.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Miranda
    Een geweldig leuke stempel heb je gebruikt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met gastdesigner zijn. En dit kaartje is zo mooi, leuke stempel

    Groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your card is beautiful, Miranda! What a wonderful colour combination, and a sweet image! I'm so happy to have you as our guest this month at A Die for a Sketch!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, Miranda, 't is ook een heel mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda