Volgers

zaterdag 8 oktober 2011

kerstkaart

Deze kaart heb ik vanmiddag gemaakt. Het papier is van My Minds Eye en komt uit de cardkit van augustus van Simpel Scrappen. Deze kaart heb ik gemaakt voor de wedstrijd op de club van Tiets. Het afdrukje is speciaal voor deze wedstrijd gemaakt door Krista en dit is haar blog. De sketch die ik gebruikt heb is onderdeel van de wedstrijd. Ik vond het een hele leuke sketch om mee te werken. De cardkit lag al even te wachten om gebruikt te worden en daar had ik nu eindelijk tijd voor.



















Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt. Alle randjes en de rand om het afdrukje heb ik beïnkt met walnut stain.




















Heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
huid: tattered rose
mond: victorian velvet
ogen: stormy sky
haren: antique linen + frayed burlap + walnut stain
strikjes: crushed olive
kleding: aged mahogany gemengd met dusty concord + walnut stain
schoenen: walnut stain
doos: vintage photo + walnut stain
candy stokjes: barn door
pop: tattered rose + barn door + black soot

14 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    wat een prachtige Kerstkaart!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi kerstkaartje MMiranda en het afdrukje is erg leuk en prachtig ingekleurd!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een beauty van een kaart gemaakt, super.
    Ik heb de wedstrijd ook gezien, maar helaas moet je soms keuzes maken, was er maar meer tijd!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie kaart heb je er weer van gemaakt, Miranda. succes met je deelname voor de wedstrijd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart.En wat fijn dat je erbij geschreven heb welke kleuren je gebruikt heb, daar leer ik weer wat van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig en zo mooi van kluer
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een geweldig gave kerstkaart Miranda, het is een schitterend geheel geworden. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een prachtige kaart geworden Miranda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart heb je gemaakt Miranda en die afdruk is ook super!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt zeg, Schitterend hoor

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje en gaaf stempeltje!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaart Miranda

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda