Volgers

zaterdag 29 oktober 2011

HET 1

Gisteren was de clubdag van Freubelen waar ik beheerster ben. Het was een ontzettend gezellige dag en we hadden natuurlijk weer een geweldig projectje om te maken. Wij noemen het altijd HET om de leden die komen in spanning te laten. Dit keer was het projectje deze 2 koffertjes. Het papier wat ik gebruikt heb is van Prima Marketing. Verder heel veel roosjes, kant en tule. Alle randjes heb ik beïnkt met Vintage Photo.


















Hier een detail van bovenaf. In het lijstje zit een foto van Betsie.
















In het grote koffertje heb ik een boekje van Betsie gemaakt. Dit is de voorkant. Alle foto's heb ik afgedrukt in sepia.















Pagina 1 met een foto waar Arno haar aan het borstelen is.



















Foto 2 waar mijn schoonmoeder haar aan het voeren is.




















Dan alleen een foto van haar hoofd. Hij is een beetje donker, maar dat komt omdat we hem met de telefoon hebben gemaakt.




















Dan een foto met schoonvader die brood aan het geven is.



















En als laatste nog een foto van Betsie en mij samen.




















Naast dit HET heb ik nog een 2e HET gemaakt. Dit laat ik jullie morgen zien.

13 opmerkingen:

  1. Dit is schitterend!! SUPER :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig projekt geworden met erg leuk foto's.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere creatie, prachtig gewoon, hele mooie details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze HET van jou is schitterend Miranda!!! Het was een gezellige dag.
    Maarre...je schrijft: gisteren... Het is nog zaterdag hoor..hihi.. ;-
    )
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig project Miranda!
    mooie foto's van je paard...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOO geen woorden voor, wat een prachtig project hebben jullie gemaakt, ik vind het toppie, super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wooooow such a beautiful project, lovely details and colours
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is toch wel een hele prachtige HET. Wat een superleuke koffertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw hé, wat een prachtige koffertjes heb je gemaakt en dan ook nog een fotoboekje erin, SUPER.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwww Miranda deze is ook al zo mooi!!! Prachtig die kleuren!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow schitterend Miranda, wat een onwijs mooi projectje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o Miranda wat een geweldige koffertje heb je gemaakt is het helemaal eigen ontwerp??? helemala super ook om cadeau te doen en leuk zo met die boekjes erin ben er dol op

    goetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi mIranda
    kwam zo maar op je blog en zag prachtige kaarten staan en koffertjes echt super gemaakt
    ik ga jouw zeker volgen
    gr,ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda