Volgers

donderdag 18 maart 2010

taartje voor de kapper en nog een paashaasje

Ik mag mijn visitekaartjes bij de kapper neerleggen om opdrachten en mensen voor mijn workshops te krijgen. Als bedankje heb ik gisteravond dit taartje gemaakt. De foto's zijn niet helemaal goed, maar het was ook al laat toen ik klaar was. De vlekken op de bovenkant zijn gewoon water van het vastplakken, maar dat is alweer verdwenen. Ik ga hem zo brengen. Ben benieuwd wat ie ervan vindt.








































Afgelopen dinsdag had ik een freubelavond met een paar meiden van het taartenforum en toen heb ik dit lieve haasje gemaakt.

7 opmerkingen:

  1. wouw miranda
    wat heb je weer een schitterende creaties gemaakt zeg
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow schitterend is dit en mjammie ziet er ook heel lekker uit zonde om op te eten bijna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank jullie wel. hij ging er eerst foto's van maken voor ze hem opeten. hij heeft wel een paar keer gezegd hoe leuk ie 't vond. en ik heb misschien al opdracht voor moeder van hemzelf. en misschien ook voo het najaar wanneer de kapsalon 10 jaar bestaat:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er zeer smakelijk uit Miranda. Leuk om te lezen dat hij het gewaardeerd heeft en nog leuker dat je waarschijnlijk al twee opdrachtjes hebt. Als hij de foto's die hij gemaakt heeft nu in zijn salon hangt dan loopt het straks storm en moet je je baan nog opzeggen hihi.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat was wel leuk om te horen. hij wist even niet wat ie moest zeggen toen ie hem zag hihi. wie weet wordt het nog eens m'n werk. zou wel leuk zijn.
    liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mirandaaaaa bedankt voor je reatie op mijn blog
    wat een super leuk taartje ,,en paas haas heb je gemaakt heel erg leuk jeetje wat ben jij toch altijd druk waar haal je de tijd vandaan hahahah
    liefs annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. graag gedaan annie. ik ben 's avonds veel bezig en in 't weekend. maar heb ook nog wel tijd om te slapen hoor hihi
    liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda