Volgers

zondag 14 maart 2010

hier zijn mijn demokaartjes

Dit zijn de kaartjes waarmee ik de afgelopen dagen op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch heb gezeten. Alle afdrukjes zijn ingekleurd met Distress Inkt. Ook heb ik hiermee de randjes geinkt en op sommige kaarten de achtergrond en bloemetjes.

Deze hadden jullie natuurlijk al gezien. Ik heb voor dit voorbeeld een SOLuitleg van de club van Tiets gebruikt. De bloem is gemaakt met een nieuwe creatablesmal van Marianne Design. Het papier is van Tilda.































Dit vind ik zelf erg mooi papier. De bloem op het label is met dezelfde ponzen gemaakt als de bloemen op de envelop. Heb het ooit op een blog gezien, maar weet even niet meer welke.



















Dit is nog papier wat ik over had van de clubdag bij de Scrapmutsen en vond het zo mooi dat ik het nog een keer heb gebruikt. Ook hier weer de creatablesmal van Marianne Design van Marianne Design gebruikt.





























Over dit doosje met kaart kreeg ik veel complimenten. Het is ook mijn voorbeeld voor de workshop bij Hobbidee van 8 mei a.s., dus als je hem nog wilt volgen kun je je nog opgeven bij Hobbidee (kijk even hiernaast voor de link).
































Dit idee komt uit de laatste Cards Only. Hierin staat een artikel over verschillende vormen easelkaarten. Deze bloemvorm is gemaakt met de nestabilities. Het stempeltje is een digistamp van cuddly bears.



















Ook dit is een digistamp, maar dan van Karens doodles.



















Dit idee komt uit de vorige Cards Only. Deze kaart heb ik zo ingekleurd om mensen te laten zien dat je ook verschillende kleuren inkt kunt mengen om een hele andere kleur te krijgen (het rokje van het meisje).




























En nog een kaartje die gemaakt is op de clubdag bij de Scrapmutsen erbij gezet om te laten zien dat je met de inkt ook je bloemetjes een andere kleur kunt geven. Het witte bloemetje heb ik bewerkt met de inkt, maar op de foto is het niet zo goed te zien als in het echt.



















Ik heb veel hobbymaatjes de afgelopen dagen gesproken en gezien. Leuk even met jullie gekletst te hebben. Dat vind ik altijd gezellig.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Miranda en op de laatste ben ik een beetje verliefd, wat een gave kleurtjes en dan zo'n super gaaf afdrukje, geweldig.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een prachtige creaties allemaal, jammer dat ik je niet heb gezien op de beurs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank jullie wel. die onderste heb ik laatst op de clubdag van de scrapmutsen gemaakt. vind het zelf ook wel een leuk houden al hou ik niet zo van felle kleuren.

    jammer dat ik je ook niet gezien heb ellen. misschien de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi miranda
    schitterende kaarten
    heel erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes Miranda.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda