Volgers

zaterdag 27 april 2024

Lente

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze lentekaart laten zien.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.190) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier van is Craft&You (Spring Garden).
Ik heb verder geen decoratie gebruikt, zodat de teksten en het afdrukje goed tot zijn recht komen.


De teksten zijn stempels van Studio Light.


Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Trui: GB6-GB5-GB4-GB1-DP4-JG7
Broek: DP4-DP3-DP2
Schoenen: BG8-BG6-BG4-BG2
Sleutel: BG6-BG4-BG2
Strik: LV3-LV2-LV1


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die grote letters Miranda en Tilda is mooi ingekleurd. Nu het lenteweer nog ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een superleuke kaart, mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda