Volgers

woensdag 10 april 2024

Hoera

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer wat inspiratie voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Dutch Doobadoo heeft een leuke mal van een filmstrip (470.713.725), maar daar kun je ook een ander soort kaart van maken. Voor de basis heb ik kraft gebruikt. De mal heb ik 2 keer nagetekend, waarvan 1 keer met een plakstrook er aan. Deze plak je dan aan elkaar.


Het dessinpapier is van Dini Design en heeft mooie rustige motiefjes.

Hier heb ik een tekststempel van Studio Light gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met Nuvo embossingpoeder in de kleur classic gold.

De vlinder is van CraftEmotions en hiervoor heb ik dezelfde kleur embossingpoeder gebruikt.

De bloemen zijn plaatjes van Art Alchemy (Simple Beautiful). Deze heb ik met foamtape opgeplakt.

De hoeken zijn gemaakt met een stans van Marianne Design. Deze heeft hele mooie geëmboste details.

De vlinder is een stempel van CraftEmotions. Deze heb ik met Memento Toffee Crunch gestempeld op colorcard. Een zwarte rand vond ik te hard en deze kleur is een mooie zachtbruine kleur waardoor het mooier bij de rest van de kaart past. De stempel heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
TN9-TN8-TN7-TN4-TN3-TN2-TN1
RB4-RB3-RB1



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie! En mooi gekleurd ook. Ik zie er alleen geen filmstrip in, maar dat komt misschien omdat je er wat anders mee gedaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, heel mooie kleuren en mooi rustig papier. Mooi met al die sierlijke stansen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda