Volgers

woensdag 14 februari 2024

Volg je hart en dromen

Hallo allemaal,

In de webshop kunnen jullie ook canvasboard vinden en dat heb ik gebruikt voor de creatie die ik jullie vandaag wil laten zien voor Hobbyshop Veldmaat.

Ik heb hiervoor de maat van 13x18 cm gebruikt. Hierop heb ik 2 stencils gebruikt van Studio Light en verschillende kleuren inkt van Memento en Versamagic. Het stencil met de bloemen is een layering stencils waarmee je in verschillende lagen de bloemen en bladeren opbouwt met verschillende tinten. Dit geeft wel een heel mooi levendig effect. Onderaan dit bericht zal ik alle kleuren die ik heb gebruikt vermelden.


De tekst is een stempel van CraftEmotions. Deze heb ik op een stukje kraft krijtwit gestempeld met Versafine Onyx Black om een mooier strakker effect te krijgen dan wanneer je dit op het canvas stempelt.

Hier even een bloem van dichtbij.
De kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: Versamagic (pixie dust, pink peutina, perfect plumeria) Memento (sweet plum, elderberry)
Bladeren: Versamagic (sage, spanish olive)
Stippen: Memento (espresso truffle)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda