Volgers

zondag 25 februari 2024

Van harte gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik felicitatiekaartje die ik gewoon voor mijn voorraad heb gemaakt. Even wat oude en nieuwe materialen gecombineerd zonder opdracht voor een designteam.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.187) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is een oudere lijn van Dove Craft (Sweet Paris).
Achter het afdrukje heb ik en cadeautjesstans van Marianne Design gebruikt die ik uit het dessinpapier heb gestanst.
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


Heb er een hartjesshaker in gemaakt met een blister en stans van Studio Light.

De tekst is gemaakt met stanzen van Carlijn Design. In deze set zitten de woorden maar ook de schaduw voor er achter.

De strik op het cadeau.

Het afdrukje is van The Greeting Farm. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Jas: CG4-CG3-CG2-CG1-AP4-AP3-AP2-AP1
Knopen: RB4-RB3-RB2
Muts: CG4-CG3-CG2-CG1
Bloem: AP4-AP3-AP2-AP1
Sjaal:AP4-AP3-AP2-AP1
Hart: MG4-MG3-MG1
Sokken: BG1-blender
Schoenen: RB4-RB3-RB2-RB1




3 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met deze schattige digi. Leuk gedaan met het gevulde hart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een geweldige kaart! Sjonge, wat veel te zien en leuk dat je al de materialen gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een shaker is dit Miranda! Leuke digi en er is zoveel moois te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda