Volgers

woensdag 21 februari 2024

Tropische kaart

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een beetje een vakantiegevoel geven met mijn kaart op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Heb een drieluikaart gemaakt met de mason jar mal van Dutch Doobadoo (470.784.279). Deze heb ik uit donkerblauw linnenkarton gesneden. Het dessinpapier is van Lemoncraft (Sunny Love).


De tekst is gemaakt met een stans van Marianne Design. Hierbij heb je de tekst en de schaduw voor er achter.

De golven heb ik gemaakt met een mask van Dutch Doobadoo (470.784.238). Deze mal kun je gebruiken om golven te maken met inkt, maar ik vond het wel leuk om ze uit papier te maken. Ik heb ze uit donkerblauw en lichtjeans linnenkart gesneden. De vissen zijn stempels van CraftEmotions die ik gestempeld heb met Versafine Onyx Black op ProSilk card en daarna heb uitgeknipt.

De palmbomen zijn gemaakt met een mask stencil van Dutch Doobadoo (470.784.007). Deze heb ik uit mokka en mosgroen linnenkarton gesneden. Voor de basis hiervan heb ik de hele vorm van een palmboom op het mokka nagetekend en uitgeknipt en voor het groene deel alleen de bovenkant gebruikt. Daarna heb ik de 2 delen op elkaar geplakt en met foamtape op mijn kaart geplakt.

Hier de andere palmboom.

 


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda