Volgers

zondag 18 februari 2024

Samen Creatief #46 uitwerking

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag heb ik de Samen Creatief gegeven op de Facebookpagina van Hobbyshop Veldmaat.
Wat was het weer leuk om te doen. Ik zag al wat resultaten in de Facebookgroep voorbij komen. Heel leuk om te zien en ook heel leuk dat er dinsdag zoveel mensen meekeken.

Vandaag laat ik jullie mijn eindresultaat zien.
Om te beginnen eerst het pakketje wat ik gebruikt heb. Hierin zit dessinpapier van Piatek (Naturalist).
Het pakketje is HIER te vinden in de webshop.


En dan mijn uitwerking. De basis is gemaakt uit mooi donkergroen linnenkarton.

De plaatjes komen uit het dessinpapier.

Het label heb ik gemaakt met een stans van Studio Light. De tekststempel is van Marianne Design.

Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

Natuurlijk had ik al een voorbeeld gemaakt. Voor deze heb ik de basis gemaakt uit kraft. Het dessinpapier is van Mintay (Antique Shop).

Het label is gemaakt met een stans van Studio Light. Het plaatje komt uit het dessinpapier.

De tekst is een stempel van CraftEmotions.


Wil je de Samen Creatief nog terugkijken? Dan kan dat op het YouTubekanaal van Hobbyshop Veldmaat en op mijn eigen YouTubekanaal.





2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda