Volgers

maandag 21 oktober 2024

Best wishes

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een klein kaartje om jullie te laten zien.
Het patroon is de challenge voor deze maand bij Mijn Schatkaart.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Seaside).

Dit is de buitenkant van de kaart. Het hoekje zit verhoogd met foamtape opgeplakt zodat het kaartje er achter gestoken kan worden. Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt. Als decoratie alleen wat bloemen.

Dit is de binnenkant. Ook hier achter het afdrukje een stans van Marianne Design. Dit is een kleiner formaat dan op de voorkant.

De tekst komt uit de set met de elfjes.

De elfjes zijn stempels van Impronte dDautore en heb ik ingekleurd met de Zigmarkers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: 201 pink haze
Kleding: 305 smokey teal
Muts: 305 smokey teal - 401 ever green - 402 moss green

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: 201 pink haze
Kleding: 305 smokey teal
Muts: 305 smokey teal - 401 ever green - 402 moss green

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda