Volgers

dinsdag 3 september 2024

May your holidays sparkle with joy & happiness

Hallo allemaal,

Ondanks het warme weer van de laatste tijd had ik zin om een kerstkaartje te maken.
Ik heb er een easelkaart van gemaakt met een extra effect van een opening met een tekst.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.160) gebruikt. Deze heb ik dubbel getekend op donkerbruin cardstock. Verder heb ik nog wit cardstock en dessinpapier van Scrapboys (Winter time) gebruikt. In deze mal zit in het midden een kleinere vorm. Die heb ik getekend als opening op het staande deel. Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De tekst is een oudere stempel van Crafter's Companion. Vond deze wel toepasselijk bij deze kaart.

In het middendeel heb ik een draadje gespannen waarop ik teksten uit het dessinpapier heb verwerkt. De cirkels heb ik gemaakt met ronde ponzen.

Deze tekst zit aan de achterkant van "joy".

De stempel heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid:TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Muts: AP4-AP3-AP2-AP1-BG1-blender
Kleding: AP4-AP3-AP2-AP1-BG1-blender
Riem: GY3-BGR5-BGR4-BGR3-BGR1
Schoenen: EB7-EB6-EB4-EB2

Als jullie het leuk vinden als ik een keer een video maak waarin ik laat zien hoe ik zo'n kaart maak, laat het dan zeker een reactie weten.
Kerstbal: JG7-JG5-JG3-JG2-GY3










4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Miranda, wauw wat een super mooie kaart. en als je een keer een video wil maken zou het super zijn. ik vind altijd inspiratie bij andere in de video's en daardoor krijg ik ook altijd weer ideetjes en helemaal als je soms even niet meer weet wat je kan maken. Groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke easelcard met dat open gedeelte waar de tekst in hangt. Het geeft een extra feestelijk tintje aan je kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart met een heel leuk doorkijkje, weer mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige doorkijkkaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda