Volgers

maandag 29 juli 2024

Enjoy the day

Hallo allemaal,

Afgelopen week was ik een week vrij en heb ik heerlijk zitten freubelen. Sinds ik gestopt heb bij Hobbyshop Veldmaat en alleen nog maar in het team van Cheerful Sketches zit en mijn workshops geef bij Dietvorst Verf & Behang, heb ik meer tijd om dingen voor mezelf te maken en ook oudere materialen te gebruiken. Dat is zo fijn.

Bij het Mutsencluppie zag ik een leuk patroon voorbij komen en die heb ik gemaakt. Het is workshop #69 waarvan de video op hun YouTubekanaal staat.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van Decotime.
Achter de afdrukjes heb ik stanzen van Noor!Design gebruikt.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.


Dit is de binnenkant. Een leuk uitklapsysteem.

De teksten zijn van CraftEmotions.


De stempels zijn van Magnolia en heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Dakje: PP6=PP4-PP3-BG5-BG2-BG1
Kraam: EB5-RB3-RB2-RB1
Vitrine: TB1-blender-EB4
IJsjes: AP4-AP3-AP2-AP1-AB3-AB2-AB1
IJshoorntjes: GB4-GB2-GB1

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Shirt: AP4-AP3-AP2-AP1
Rok: BG7-BG5-BG2-BG1-blender
Schoenen: BG7-BG5-BG2-BG1
IJs: AP4-AP3-AP2-AP1-AB3-AB2-AB1
IJshoorn: GB4-GB2-GB1
Kers: DR2-DG4











4 opmerkingen:

  1. Mooi Miranda, heerlijk he zo voor jezelf bezig zijn. Ik kom nog niet veel ergens aan toe doordat we zo druk met onze keuken bezig waren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Dat is heel fijn. Een hoop ideetjes die ik nu uit kan werken.
      Jullie hebben het druk gehad met de keuken maar die is wel mooi geworden.
      Groetjes Miranda

      Verwijderen
  2. He Miranda, wat een mooie kaart in leuke kleuren en een leuk model. Tilda heb je mooi ingekleurd en een ijsje gaat er nu zeker wel in hihi. Alle flapjes heb je mooi gedecoreerd, echt een plaatje. Wat jij schrijft ervaar ik sinds ik gestopt ben bij De Egel. Elke 2 weken een kaart en het becommentariƫren op Blogger en Facebook nam toch wel veel tijd in beslag. Ik neem nu meer de tijd om eens wat uit te proberen voor mezelf, bevalt prima :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda