Volgers

zondag 24 september 2023

Albumworkshop

Hallo allemaal,

Bij Dietvorst Verf en Behang mocht ik gisteren weer een workshop minialbum maken geven. Deze keer een album in slimlineformaat. 

Voor de volledigheid meld ik dat de beschrijving alleen bedoeld is voor degenen die bij mij de workshop hebben gevolgd en niet met anderen gedeeld mag worden. Ik deel deze beschrijving zelf ook niet verder.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Special Day).
Deze keer heb ik in plaats van plaatjes foto's gebruikt en ik vond ik het wel leuk om foto's te gebruiken die gemaakt zijn tijdens de workshops die ik de afgelopen jaren bij Dietvorst Verf en Behang heb gegeven. Heb ze uitgeprint met mijn Selphy printer zodat ik het juiste formaat kon kiezen.

Ga er maar goed voor zitten want het zijn heel veel foto's.

Om te beginnen de voorkant. Hierop heb ik een foto gebruikt van Muppet, het hondje van de eigenaars. Muppet is altijd in de winkel en is zo'n lief hondje.



Dan de binnenkant. Aan de linkerkant heb ik een waterval gemaakt. De sluit met een magneet, maar omdat het best dik is heb ik het voor de foto's even met een clipje vast gezet.



Op de binding heb ik 2 flappenpagina's en daar tussen een pocket zitten.
|
Dit is de 1e flappenpagina. 


In het midden zit een pocket met daarin een label. Op de pocket heb ik een foto van de winkel geplakt.

Dit is het label wat in de pocket zit. Hierop heb ik een plaatje uit het dessinpapier gebruikt.

De achterkant van de pocket aan de linkerkant. En rechts de achterkant van de 2e flappenpagina.





Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vond het in ieder geval heel leuk om weer een album uit te werken en de workshop te geven.

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat leuk. Ik ben Lidy Geers. En woon in Oostenrijk. Was woonachtig in Bergen op Zoom. En altijd bij Irene. Dit is een welkome afwisseling als ik het mag gebruiken Groetjes Lidy Geers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie. Als je bedoelt om de beschrijving van deze workshop te gebruiken, is mijn antwoord helaas nee. Er staat ook duidelijk bovenaan mijn blogbericht aangegeven dat ik de beschrijving heb gemaakt voor degenen die deze workshop bij mij hebben gevolgd en de beschrijving niet gedeeld wordt.
      Groetjes Miranda

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda