Volgers

woensdag 21 juni 2023

Trouwkaart

Hallo allemaal,

Deze keer wil ik jullie een trouwkaart laten zien als inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Voor de basis heb ik lichtgroen linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Lemon Craft (Happiness).
Om de vorm te maken heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.230) gebruikt. Deze heb ik 2x een stukje overlappend getekend om de basis van de easelkaart te maken en nog 1x enkel om tegen de staande basis te plakken.


Alle plaatjes komen uit het dessinpapier. Sommigen heb ik verhoogd met wat foamtape opgeplakt.

Achter het bruidspaar heb ik de puzzelstans van Marianne Design gebruikt.

Vond die vlinders ook wel heel mooi erbij.

Dit hart en bloemen passen er natuurlijk perfect bij.





4 opmerkingen:

  1. Prachtige romantische trouwkaart met mooi papier en plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stijlvolle kaart in deze zachte tinten!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje voor een bruidspaar! Heel romantisch...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model easelkaart. Ook deze is weer met prachtig papier gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda