Volgers

dinsdag 13 september 2022

Samen Creatief #29

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.

De bloghop begint op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Ben je daar niet begonnen, ga dan eerst naar het blog om te hoppen.

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Dit is mijn creatie geworden.
Voor de basis heb ik zilvergrijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Tropical Garden). 
Alle plaatjes komen uit het dessinpapier. Ik heb de kaart verder rustig gehouden, omdat het papier al mooi genoeg is.

Dit is de voorkant van mijn kaart.


En zo ziet de binnenkant er uit.

Hieronder wat detailfoto's.






Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Daarna kun je verder hoppen naar Rikie.







12 opmerkingen:

  1. Supermooi gedaan Miranda, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Miranda, Maja papier is van zich zelf al mooi. leuke kaart. groeten van Rikie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt! Super mooi! Die binnenkant is wel helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem jouw idee over om de flapjes met designpapier te doen. Staat mooi afgewerkt zo. Prachtige creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Miranda, ik had eerst ook dit papier vast...maar had nu voor ander gekozen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....heel erg leuke kaart Miranda....en wat heb je mooie zachte kleuren gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een super leuke kaart. Hele mooie kleuren en papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WoW weer heel anders…..prachtig papier en details…….mooi……

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze is ook al zo mooi nu maar num drie in de rij

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda