Volgers

dinsdag 15 juni 2021

Hooray congratulations

Hallo allemaal/Hello everybody,

Laatst heb ik weer eens heerlijk zitten kleuren met de Aquablendpotloden van Spectrum Noir en heb ik dit slimlinekaartje gemaakt.

Om te beginnen heb ik de basis uit watercolourpapier uitgesneden met een stans van Marianne Design.
De dieren zijn een stempel van Colorado Craft Company. Deze heb ik eerst gestempeld met Finesse waterproof inkt in de kleur pebble. Daarna gemaskerd en heb ik de achtergrond gemaakt met stencils van My Favorite Things en Harmony Waterreactive inkten. Voor het gras heb ik de kleuren green topaz en pine tree gebruikt. Voor de wolken de kleur ocean blue.
De tekst komt uit de stempelset.

The other day I had some relaxed colouring fun with the Aquablend pencils from Spectrum Noir and made this slimline card.

First I've die cut the base out of some watercolour paper with a die from Marianne Design. The animals is a stamp from Colorado Craft Company. I've stamped this with Finesse Water proof ink in the colour pebble. Then I've masked them and made the background with stencils from My Favorite Things and some Harmony Water reactive inks. For the grass I've used the colour green topaz and pine tree. For the clouds the colour ocean blue.
The text is from the stamp set.


 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Muizen/mice: fossil grey-gravel-asphalt
Konijn/rabbit: ginger-oak-bison
Cavia/guinea pig: bison-charcoal brown-black umber
Hond/dog: dark slate-iron grey-ebony-blush-watermellon
Kat/cat: persimmon-sorrel-oak-fossil grey-gravel



3 opmerkingen:

  1. Een mooie slimlinekaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful slim card. Love the technique you have used for stamping! Well done, great art!
    Happy crafting!
    Hugs, Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda