Volgers

zondag 11 april 2021

Babydoosje

Hallo allemaal,

Voor een collega die met zwangerschapsverlof gaat wilden we als collega's onderling een leuk cadeaupakket geven. Eén van de dingen daarvan was een cadeaubon en daarvoor heb ik iets gemaakt om deze in te doen.

Bij Tiets Creatieve Wereld is de scrap it easy van maart een doosje waar een albumpje in verwerkt zit. Toen ik die zag wist ik meteen dat ik die voor mijn collega wilde maken.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een ouder blok van Joy!Crafts (Baby paperbloc). Het stansje op de voorkant is ook van Joy!Crafts.
Alle plaatjes zijn van Syta van Gelderen.

Dit is de zijkant met lekker veel bloemen en een ooievaarbedeltje.

 Zo ziet het eruit wanneer de deksel er af is. De rand is gemaakt met een stans van Bella Lulu.


Het albumpje kun je eruit trekken en blijft dan zo staan. Hier heb ik wat plaatjes in verwerkt maar er is ook nog genoeg ruimte om later zelf foto's toe te voegen.


En de achterkant. Heb hierop een pocket gemaakt waar we de cadeaubon in gedaan hebben.



4 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie heb je voor je collega gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIG minialbum is dit Miranda.....zo MOOI gemaakt voor je zwangere collega.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi, heb deze ook al gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig album en zo mooi gemaakt 👍

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda