Volgers

donderdag 3 september 2020

Happy Anniversary

Hallo allemaal,

Afgelopen maandag was onze trouwdag. 8 jaar getrouwd alweer en 14 jaar samen. Voor mijn man had ik de pastabijbel gekocht, omdat hij altijd op zondag het avondeten maken en dat is altijd pasta.
Daarbij hoort natuurlijk een kaart. Niet van pasta maar van cupcakes.
Het patroon voor deze kaart heb ik van de groep Mijn Schatkaart.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Miles Apart).
Het plaatje is van Syta van Gelderen en de teksten zijn van Crafter's Companion.

Zo ziet de kaart er uit wanneer hij dicht is.

 

En zo wanneer hij open is.



1 opmerking:

  1. Een mooie kaart en ook een leuk patroon gebruikt.
    Ook een leuke tekst erop.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda