Volgers

maandag 3 augustus 2020

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn voorbeeld voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Heb er een easelkaart van gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is van First Edition (Perfect Moments).
De tekst is van Joy!Crafts. Ook de banner waarmee ik de tekst heb uitgestanst is van Joy!Crafts.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, All Dressed Up, en heet Autumn leaves. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Jurk: PP5-PP4-PP3-PP1
Legging: PP5-PP4-PP3-MB4-MB3-MB1
Laarzen: MB4-MB3-MB1
Tas: BG1-blender
Bloemen: PP5
Blaadjes: DG4
Besjes: MB1
Eikels: TN8
Orchidee: IG1-blender
Ondergrond: GB11-GB 9-GB7


4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda