Volgers

zondag 15 december 2019

Wishing you a great birthday

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaartje laten zien. Het patroon heb ik van de Be Challengedgroep. Zo'n leuk model om te maken.

Voor de basis heb ik wit cardstock en kraft gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blokje van Piatek (Truly Yours).
De tekst is van Crafter's Companion. Hou wel van die grote teksten.
Als aankleding alleen wat bloemen en Nuvo Draps gebruikt.

Wanneer je aan de strik trekt schuif er een verrassing naar boven.

Het afdrukje is van Bugaboo en heet tulip hedgie.
Ik heb haar ingekleurd met de Colourblendpotloden van Spectrum Noir op Neenah Desert Storm. Dat is hetzelfde papier als het witte Neenah Classic Crest Card waarop ik met mijn alcoholmarkers kleur, maar je kunt hier ook wel met potloden op kleuren. Om de kleuren mooi helder op te laten komen op deze donkere kleur heb ik het afdrukje eerst ingekleurd met een wit potlood.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Egel: white-cinnamon-maple-yellow ochre-daisy
Oren: white-havana-coconut-oyster
Pootjes: white-havana-coconut-oyster
Stekels: white-havana-coconut-oyster
Haren: oyster
Strik: white-blackberry-indigo-wisteria
Tulp: white-raspberry-cranberry-geranium-fuchsia
Bladeren: white-holly-shamrock-grass
Lieveheersbeestje: white-rapsberry-cranberry-poppy-flame red
white-rock pool-storm cloud-seal grey


5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda